Asiakasviestintä kuntoon!
- Laajuus:
-
2 x 3 tuntia tai yksi 6 tunnin koulutus- päivä
- Kampus tai kaupunki:
- -
- Kategoria:
- Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen, Kielet ja viestintä, Liiketalous ja kansainvälisyys
- Toteutusmuoto:
- Monimuoto
- Hinta:
- 1667,9 € (alv 25,5%)
Laajuus: 2 x 3 tuntia tai yksi 6 tunnin koulutuspäivä.
Asiakasviestintä kuntoon! -koulutuksessa osallistujat saavat tietoa hyvästä kielestä ja selkeästä asiakasviestinnästä. Koulutettavat saavat henkilökohtaista palautetta omasta viestinnästään ja siitä, miten sitä voisi kehittää. Kun viestintä on sujuvaa ja tehokasta, yritys säästää aikaa ja rahaa.
Koulutuksen sisältö räätälöidään tilaajan tarpeiden ja toiveiden mukaiseksi. Sisältöinä voivat olla esimerkiksi kielenhuolto sekä kohtelias ja selkeä asiakasviestintä.
Ota yhteyttä ja kysy ratkaisuja myös muihin organisaationne kirjallisen viestinnän tarpeisiin!
Koulutuksen tavoitteena on säästää työnantajan aikaa ja rahaa kehittämällä viestintä sujuvaksi ja tehokkaaksi. Koulutuksen ansiosta niin asiakasviestintä kuin organisaation sisäinenkin viestintä muuttuu yhdenmukaisemmaksi ja selkeämmäksi. Huonojen asiakaskokemusten määrä vähenee, kun viesti menee alusta asti perille kohteliaasti ja ymmärrettävästi. Huollettu kirjallinen kieli kehittää organisaation mainetta vakuuttavammaksi ja asiantuntevammaksi.
Yritykset, organisaatiot ja kaikki työyhteisöt, joissa on kirjallista asiakaspalvelua.
Räätälöimme tilauskoulutuksia ja valmennuksia yrityksissä ja yhteisöissä toteutettavaksi yksilöllisten tarpeidenne mukaan. Ota yhteyttä, niin suunnitellaan juuri teille sopiva kokonaisuus.
1 329 € + alv 25,5 % (338,89 €), verollinen myyntihinta 1 667,9 €.