Hyppää pääsisältöön

Tarkenna hakuasi

Nainen istuu sovhvalla ja kirjoittaa vihkoon

Palvelumuotoilu

Tilauskoulutus ja valmennus
Palvelumuotoilu on tapa kehittää palveluja ja se tarjoaa toimintamallin palveluiden ja palveluliiketoiminnan innovointiin.
smart for good
  • Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
  • Juridiikka
  • Kansainvälisyys
  • Kasvatus ja opetusala
  • Lääkeala
  • Ympäristö ja teknologia
  • Sosiaali ja terveysala
  • Yrityksen kasvu ja kehittyminen
Laajuus:
0
Kampus tai kaupunki:
-
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen, Liiketalous ja kansainvälisyys
Toteutusmuoto:
Monimuoto
Hinta:
-
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Koulutuksesta

  • saat kokemusta palvelumuotoilusta ja lisäät osaamistasi palveluiden käyttäjälähtöisestä kehittämisestä. 
  • opit hyödyntämään palvelumuotoilun menetelmiä ja työkaluja 
  • tutustut palvelumuotoilun prosessiin 
  • opit soveltamaan oppimaasi käytäntöön koulutuksen aikana toteutettavan palvelumuotoiluprojektin avulla

Koulutus voidaan järjestää lähiopetuksena/etäopetuksena/koulutustallenteina verkko-oppimisympäristössä/työpajoina

Esimerkiksi:
1) Johdanto palvelumuotoiluun
2) Palvelumuotoiluprosessi ja palvelumuotoilun työkalut
3) Asiakasymmärrys ja käyttäjälähtöinen kehittäminen
4) Palvelujen ideointi ja konseptointi
5) Prototypointi ja testaus
6) Yhteenveto

Valmennuksen tavoitteena on muotoiluajattelun sekä palvelumuotoilutietoisuuden ja osaamisen lisääminen seka asiakasnäkökulman vahvistaminen. 

Palvelumuotoilusta ja palveluiden käyttäjälähtöisestä kiinnostuneet työyhteisöt

Räätälöimme tilauskoulutuksia ja valmennuksia yrityksissä ja yhteisöissä toteutettavaksi tarpeidenne mukaan. Ota yhteyttä ja suunnitellaan juuri teille sopiva kokonaisuus.

Suomi