Palvelumuotoilu
- Laajuus:
- 0
- Kampus tai kaupunki:
- -
- Kategoria:
- Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen, Liiketalous ja kansainvälisyys
- Toteutusmuoto:
- Monimuoto
- Hinta:
- -
Koulutuksesta
- saat kokemusta palvelumuotoilusta ja lisäät osaamistasi palveluiden käyttäjälähtöisestä kehittämisestä.
- opit hyödyntämään palvelumuotoilun menetelmiä ja työkaluja
- tutustut palvelumuotoilun prosessiin
- opit soveltamaan oppimaasi käytäntöön koulutuksen aikana toteutettavan palvelumuotoiluprojektin avulla
Koulutus voidaan järjestää lähiopetuksena/etäopetuksena/koulutustallenteina verkko-oppimisympäristössä/työpajoina
Esimerkiksi:
1) Johdanto palvelumuotoiluun
2) Palvelumuotoiluprosessi ja palvelumuotoilun työkalut
3) Asiakasymmärrys ja käyttäjälähtöinen kehittäminen
4) Palvelujen ideointi ja konseptointi
5) Prototypointi ja testaus
6) Yhteenveto
Valmennuksen tavoitteena on muotoiluajattelun sekä palvelumuotoilutietoisuuden ja osaamisen lisääminen seka asiakasnäkökulman vahvistaminen.
Palvelumuotoilusta ja palveluiden käyttäjälähtöisestä kiinnostuneet työyhteisöt
Räätälöimme tilauskoulutuksia ja valmennuksia yrityksissä ja yhteisöissä toteutettavaksi tarpeidenne mukaan. Ota yhteyttä ja suunnitellaan juuri teille sopiva kokonaisuus.