Kastetta heinän pinnalla.

Kestävyyspalapeli -seminaarisarjan 1. seminaari: Kestävyysmurros perifeeristen alueiden ihmisten elämässä – luonnonkäytön ja työn murroksessa

• Seminaari
  • Ympäristö ja luonnonvarat
  • Talous ja yhteiskunta
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Metria, sali M101, Joensuun kampus
Lisää kalenteriin:

Kestävyyspalapeli -seminaarisarjan avauseminaari järjestetään Itä-Suomen yliopiston Joensuun kampuksella perjantaina 25.8.2023 klo 14–17 Metrialla salissa M101 (Yliopistokatu 7). Seminaari
käsittelee etäällä kasvukeskuksista sijaitsevien alueiden ja niiden asukkaiden asemaa, edellytyksiä ja haasteita kestävyysmurroksen toteuttamiseen osallistumisessa ja siihen sopeutumisessa. Pääpuhujina ovat Lauri Lahikainen Tampereen yliopistosta ja Juha Hiedanpää LUKE:sta. Seminaariin on myös etäosallistumismahdollisuus! Linkki seminaarin etäyhteyteen lähetetään ilmoittautuneille noin viikko ennen seminaaria.

Ilmoittautuminen 11.8. mennessä täältä.

Seminaarin tarkempi ohjelma löytyy täältä.

Tilaisuus on osa Suomen Kulttuurirahaston rahoittamaa Argumenta-hanketta Kestävyysmurroksen marginaalit. Lue hankkeesta lisää verkkosivuilta.

Lisätiedot:

Emmi Salmivuori, emmi.salmivuori(at)uef.fi