SmartforgoodLIVE -virtuaaliset aamukahvit.

Avoimen yliopiston väyläinfo Itä-Suomen yliopiston pääaineisiin

Tervetuloa Itä-Suomen yliopiston Avoimen yliopiston yleiseen infoon erillishausta eli ns. avoimen väylän infoon maanantaina 27.2.2023 klo 17.00 - 18.30.

Keväällä 2023 haettavana on lähes 40 hakukohdetta, ja niissä lähes 500 opiskelupaikkaa. Infossa esitellään oppiaineet, joihin on mahdollista hakea avoimen yliopiston opintojen perusteella sekä käsitellään yleisiä hakemiseen liittyviä käytäntöjä. Infossa on mahdollisuus esittää kysymyksiä chatin välityksellä ja paikalla on sekä opinto- ja uraohjaajia että oppiaineiden suunnittelijoita ja koulutussihteereitä. Mukana on edustus myös yliopiston hakijapalveluista. Voit tulla mukaan, vaikka ajatuksesi olisi hakea tutkinto-opiskelijaksi vasta tulevaisuudessa.

Liity Teams-kokoukseen

Tutustu avoimen yliopiston väyliin