Itä-Suomen yliopiston liput.

Itä-Suomen yliopistolle 10,5 milj. euron akatemiarahoitus luonnontieteiden, tekniikan, kulttuurin ja yhteiskunnan tutkimukseen

Suomen Akatemia rahoittaa 7 uutta akatemiatutkijaa ja 6 akatemiaprojektia kulttuurin ja yhteiskunnan aloilla sekä 2 akatemiatutkijaa ja 5 akatemiaprojektia luonnontieteiden ja tekniikan aloilla Itä-Suomen yliopistossa.

Suomen Akatemian luonnontieteiden ja tekniikan tutkimuksen toimikunta sekä kulttuurin ja yhteiskunnan tutkimuksen toimikunta tekivät päätökset rahoituksista kokouksissaan 13.6.2024.

Akatemiatutkijat, kulttuuri ja yhteiskunta

Akatemiahankkeet, kulttuuri ja yhteiskunta

Akatemiatutkijat, luonnontieteet ja tekniikka

Akatemiahankkeet, luonnontieteet ja tekniikka