VoiceFit Oy:n yrittäjä ja yliopisto-opettaja Henna-Mari Luolamo haastateltavana yrittäjyystapahtumassa.

UEF Startup Day rohkaisi yrittäjyyteen: ”Uskalla ottaa ensimmäinen askel”

Itä-Suomen yliopiston osaamisesta versoneet yritykset jakoivat tarinansa UEF Startup Day -yrittäjyystapahtumassa Joensuussa.

• Teksti Risto Löf | Kuvat Niko Jouhkimainen
Yliopistotutkija Sakari Tolppanen esitteli Materialisting Oy -yrityksen toimintaa tilaisuudessa.
Materialisting-yrityksen perustajajäsen ja yliopistotutkija Sakari Tolppanen pitchasi yrityksen ideaa yleisölle.
ColdXRayn toimitusjohtaja, akatemiatutkija Petr Obraztsov puhuu yrittäjyystapahtumassa.
Uudenlaista kylmäröntgenteknologiaa kehittävän ColdXRayn toimitusjohtaja, akatemiatutkija Petr Obraztsov kertoi yrityksen innovaatiosta.
UEF Startup Day -tapahtuman esiintyjät yhteiskuvassa.
UEF Startup Day -tapahtumassa esittäytyivät Materialisting Oy:n Sakari Tolppanen (vas.), ColdXRayn Petr Obraztsov, VoiceFitin Henna-Mari Luolamo, innovaatioasiantuntija Tomi Tuovinen, OsuusMetsän Joel Martikainen ja SeeTrue Technologiesin Piotr Bartczak.