monitoroijakoulutus

Ennakoi. Syvennä. Täydennä.

Organisaatioiden uudistumisen konsultointi ja valmennus

Kehitätkö uutta tai uudistatko vanhaa? Sinulla on jokin tavoite, mutta ei vielä suunnitelmaa eteenpäin? Autamme määrittelemään ensimmäiset askeleet ja ottamaan ne tavoitetta kohti.
smart for good
  • Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
Laajuus:
Kampus tai kaupunki:
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
Toteutusmuoto:
Monimuoto
Hinta:
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Tarjoamme organisaation uudistumista tukevaa konsultointia ja valmennusta. Palvelu sopii hyvin mm. työyhteisöjen yhdistymisen tueksi, toiminnan uudelleen suuntaamiseen, uuden työyhteisön tavoitteen määrittelemiseen ja toimintasuunnitelman laatimiseen sekä parhaiden käytänteiden etsimiseen. Autamme myös uusien toimintatapojen kehittämisessä, niiden pilotoinnissa ja arvioinnissa. Tarvittaessa palveluun voidaan sisällyttää kartoituksia ja koulutusta kasvunasenteen vahvistamiseksi.

Suunnittelemme palvelun sisällön työpaikkasi tilanteen mukaisesti. Palvelun keskeiset sisältöjä ovat esim. tavoite- ja tahtotilan kuvaus, keskeisten toimenpiteiden määrittely ja toiminnan aikatauluttaminen. Palvelu voi sisältää ryhmän toiminnan ohjaamista ja ryhmän työskentelyn fasilitointia mm. tavoitteen määrittelemiseksi, toimenpidesuunnitelman laatimiseksi, työyhteisön toimintaperiaatteiden muodostamiseksi. Uudistumista tueksi palveluihin voidaan sisällyttää lyhyitä koulutuksia ja tietoiskuja kasvunasenteen vahvistamiseksi ja työskentelyilmapiirin nostattamiseksi.

Saat työyhteisösi tilanteeseen sovitetun palvelun työpaikkasi ja työyhteisösi uudistumisen tueksi.

HR, työyhteisöt.

Teemme tarjouksen asiakkaan tarpeeseen sovitetun palvelun mukaisesti.

Coaching by walking

Coaching by Walking

Henkilökohtainen valmennuspalvelu, joka käydään aktiivisina kävelykeskusteluina metsä- ja rantapoluilla.