Lääketieteen lisensiaatti Hanna Haverinen nosti maljaa vanhempiensa Minna-Liisa ja Heimo Haverisen kanssa valajuhlassa 7.10.2023.

Uudet lääkärit ja hammaslääkärit suuntaavat ammattiin ja yhteisöön valajuhlan myötä

Itä-Suomen yliopistosta valmistuneet 170 lääketieteen ja hammaslääketieteen lisensiaattia vannoivat valansa juhlatilaisuudessa Kuopion kampuksella.

Perinteikäs valajuhla täytti Snellmania-rakennuksen suuren juhlasalin 7.10.2023.
Perinteikäs valajuhla täytti Snellmania-rakennuksen suuren juhlasalin. Lääkärinvalan ja hammaslääkärinvalan vannoi kaikkiaan 170 valmistunutta.
Korkea ammattitaito, eettisyys, positiivinen ja empaattinen asenne potilaisiin ovat meille kaikille hyviä opasteita, ohjeisti lääketieteen laitoksen johtaja, professori Veli-Matti Kosma valmistuneita.
Itä-Suomen yliopiston hammaslääketieteen yksikön johtaja, professori Liisa Suominen, Hammaslääkäriliiton hallituksen jäsen Minna Jakonen ja Lääkäriliiton edustaja, erikoislääkäri Anu Muraja-Murro onnittelivat valmistuneita.
Lääketieteen lisensiaatit vannoivat lääkärinvalansa Snellmanian juhlasalissa.
Hammaslääkärinvalan vannoi 28 hammaslääketieteen lisensiaattia.